23 вересня 2013 р.

МЕТОДИЧНА РОБОТА

 МЕТОДИЧНА РОБОТА

Основні напрямки методичної роботи
  1. Удосконалення змісту методичної роботи, забезпечення національної спрямованості.
  2. Вивчення педагогами теорії і методики навчання і виховання, психології, етики.
  3. Збагачення педагогічних кадрів надбанням української етнопедагогіки, науки, культури.
  4. Грунтовне вивчення та практична реалізація програм і підручників, розуміння їхніх особливостей і вимог з позицій формування національної школи.
  5. Удосконалення методики застосування наочних посібників.
  6. Систематична інформація про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.
  7. Впровадження в практику роботи педагогічного колективу передового педагогічного досвіду.
Найважливіші принципи методичної роботи

  • науковість;
  •  зв’язок із життям, актуальність;
  •  системність;
  • комплексний характер;
  • послідовність, наступність, безперервність, масовість;
  • творчий характер методичної роботи, максимальна активізація вчителів;
  • конкретність;
  • спрямованість на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів;
  • єдність теорії і практики;
  • оперативність, гнучкість, мобільність;
  • колективний характер.
Колективні форми методичної роботи
™ педагогічна рада;
™ методична рада;
™ методичні об'єднання;
™ творчі майстерні педагогів;
™ постійно діючі проблемні семінари;
™ творчі, мобільні та динамічні групи;
™ педагогічні читання;
™ науково-практичні конференції;
™ педагогічні виставки;
™ конкурси тощо.
Індивідуальні форми методичної роботи:
™ наставництво;
™ консультації;
™ стажування;
™ самоосвіта;
™ індивідуальна методична допомога тощо.
Нетрадиційні форми організації методичної роботи:
™ ярмарки педагогічної творчості;
™ фестивалі педагогічних ідей і знахідок;
™ методичні фестивалі, ринги, аукціони;
™ панорами методичних новинок;
™ клуби творчих педагогів;
™ педагогічні вернісажі;
™ творчі портрети;
™ авторські школи педагогів;
™ ділові ігри.
Найефективніші форми методичної роботи:
™ педагогічні читання
™ тренінги
™ науково – практичні конференції
™ психолого – педагогічні консиліуми
™ наставництво
™ ділові ігри.
У системі методичної роботи  школи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.
™ Індивідуальні формами методичної роботи: самоосвіта вчителів, участь в конкурсах, атестація, індивідуальні консультації, наставництво. 
™     Групові форми методичної роботи: робота методичної ради, методичних об'єднань, школи молодого вчителя, творчі групи.
™     Загальношкільними формами методичної роботи є педагогічна рада, психолого – педагогічні семінари, методичні виставки, інструктивно – методичні наради, предметні тижні, наради у директора, педагогічні читання.
Внутрішньошкільна методична робота в школі з педагогічними кадрами спрямована на:
™ формування професійної компетентності,
™ збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,
™ вироблення інноваційного стилю діяльності,
™ підготовку вчителів до пошукової діяльності,
™ залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.
Упродовж навчального року всіма ШМО було проведено предметні тижні, матеріали яких зберігаються в окремих теках. Працюючи над загальношкільною проблемою, кожне м/о обрало свою конкретну тему.
Підсумком роботи кожного м/о стала презентація досвіду роботи, в якій розкрито творчі набутки педагогів. Упродовж навчального року проводились методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, новинками методичної літератури. 

МИ РАДІ ВІТАТИ ВАС НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ УЖГОРОДСЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №12
zosh12@rambler.ru (03122)2-85-10

Візитка школи


Школа заснована у 1980 році.

Окрасою школи є актовий зал, спортивний зал, балетний зал, конференц-зал, кабінет інформатики, обладнаний сучасними комп’ютерами та підключений до швидкісної мережі Інтернету.

Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями:


філологічний,

природничий,


фізико-математичний.

Для учнів 1-4 класів введено уроки хореографії.

Починаючи з 5 класу, учні вивчають другу іноземну мову та основи

комп’ютерної грамотності.

На базі школи працюють:

  • Клуб спортивного танцю «Глорія»;
  • Секція східних єдиноборств;
  • Секції по волейболу, футболу, баскетболу та гандболу.

Школа має свої традиції: «Шіковна газдиня», «Осінній зорепад», «Свято Доброти», «Міс Перлинка», вечори поезій, «Гуморини».

СТРУКТУРА ШКОЛИ

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ



Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями: філологічний, природничий, математичний, екологічний, історичний.



Назва закладу:

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м.Ужгород


Адреса:

м. Ужгород , вул. Заньковецької 17а


Телефон: 2-85-10


E-mail: zosh12@rambler.ru


Директор школи: Харіна Я.Ю