Основні напрямки методичної роботи
Найважливіші принципи методичної роботи
Колективні форми методичної роботи
педагогічна рада;
методична рада;
методичні об'єднання;
творчі майстерні педагогів;
постійно діючі проблемні семінари;
творчі, мобільні та динамічні групи;
педагогічні читання;
науково-практичні конференції;
педагогічні виставки;
конкурси тощо.
Індивідуальні форми методичної роботи:
наставництво;
консультації;
стажування;
самоосвіта;
індивідуальна методична допомога тощо.
Нетрадиційні форми організації методичної роботи:
ярмарки педагогічної творчості;
фестивалі педагогічних ідей і знахідок;
методичні фестивалі, ринги, аукціони;
панорами методичних новинок;
клуби творчих педагогів;
педагогічні вернісажі;
творчі портрети;
авторські школи педагогів;
ділові ігри.
Найефективніші форми методичної роботи:
педагогічні читання
тренінги
науково – практичні конференції
психолого – педагогічні консиліуми
наставництво
ділові ігри.
У системі методичної роботи школи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.
Індивідуальні формами методичної роботи: самоосвіта вчителів, участь в конкурсах, атестація, індивідуальні консультації, наставництво.
Групові форми методичної роботи: робота методичної ради, методичних об'єднань, школи молодого вчителя, творчі групи.
Загальношкільними формами методичної роботи є педагогічна рада, психолого – педагогічні семінари, методичні виставки, інструктивно – методичні наради, предметні тижні, наради у директора, педагогічні читання.
Внутрішньошкільна методична робота в школі з педагогічними кадрами спрямована на:
формування професійної компетентності,
збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,
вироблення інноваційного стилю діяльності,
підготовку вчителів до пошукової діяльності,
залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.
Упродовж навчального року всіма ШМО було проведено предметні тижні, матеріали яких зберігаються в окремих теках. Працюючи над загальношкільною проблемою, кожне м/о обрало свою конкретну тему.
Підсумком роботи кожного м/о стала презентація досвіду роботи, в якій розкрито творчі набутки педагогів. Упродовж навчального року проводились методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, новинками методичної літератури.
|
23 вересня 2013 р.
МЕТОДИЧНА РОБОТА
Візитка школи
Школа заснована у 1980 році.
Окрасою школи є актовий зал, спортивний зал, балетний зал, конференц-зал, кабінет інформатики, обладнаний сучасними комп’ютерами та підключений до швидкісної мережі Інтернету.
Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями:
філологічний,
природничий,
фізико-математичний.
Для учнів 1-4 класів введено уроки хореографії.
Починаючи з 5 класу, учні вивчають другу іноземну мову та основи
комп’ютерної грамотності.
На базі школи працюють:
- Клуб спортивного танцю «Глорія»;
- Секція східних єдиноборств;
- Секції по волейболу, футболу, баскетболу та гандболу.
Школа має свої традиції: «Шіковна газдиня», «Осінній зорепад», «Свято Доброти», «Міс Перлинка», вечори поезій, «Гуморини».
СТРУКТУРА ШКОЛИ
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями: філологічний, природничий, математичний, екологічний, історичний.
Назва закладу:
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м.Ужгород
Адреса:
м. Ужгород , вул. Заньковецької 17а
Телефон: 2-85-10
E-mail: zosh12@rambler.ru
Директор школи: Харіна Я.Ю