МО ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Шкільне методичне об'єднання українських філологів налічує 6 учителів.
Серед них – 3 вчителів зі званням “вчитель-методист”, 2 мають педагогічне звання “старший вчитель”, 1 спеціаліст першої категорії.
Девіз педагогічної діяльності:
“Якщо ви хочете бути улюбленим учителем, турбуйтеся про те, щоб вихованцю вашому було що у вас відкривати. Якщо ж ви кілька років один і той же, якщо минулий день нічого не додав до вашого багатства, ви можете стати осоружним і навіть ненависним”.
В. Сухомлинський
Проблемне питання вчителів української мови і літератури
Використання інтерактивних форм і методів навчання в ході реалізації програм з української мови та літератури
Найважливіші принципи методичної роботи
- науковість;
- зв’язок із життям, актуальність;
- системність;
- комплексний характер;
- послідовність, наступність, безперервність, масовість;
- творчий характер методичної роботи, максимальна активізація
вчителів;
- конкретність;
- спрямованість на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів;
- єдність теорії і практики;
- оперативність, гнучкість, мобільність;
- колективний характер
Завдання, які стоять перед кафедрою філологів:
Підвищення якості освіти:
- Створити умови для досягнення кожним учнем філологічної компетентності (системно формувати філологічні знання як невід’ємну складову загальної культури особистості; забезпечувати інтелектуальний розвиток, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу тощо).
- Розширювати формування змісту варіативної складової філологічної освіти засобами спецкурсів, курсами за вибором, факультативів.
- Забезпечувати формування та розвиток змісту допрофільного та профільного навчання української мови з метою виявлення професійних інтересів і прагнень учнів.
- Активізувати роботу вчителів, учнів із метою підвищення результативності участі в олімпіадах обласного, всеукраїнського рівнів.
Підвищення якості викладання:
- Вивчати, узагальнювати, впроваджувати в практику роботи елементи передового педагогічного досвіду.
- Широко використовувати інноваційні технології навчання.
- Удосконалювати педагогічну майстерність шляхом поточного та перспективного планування самоосвітньої діяльності.
- Створювати умови для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання, розвитку й виховання особистості.
Центр філологічного розвитку та дозвілля
Олімпіада з української мови і літератури.
МАН.
Конкурси: ім. П.Яцика, мовно-літературний ім. Т. Г. Шевченка, “Ідея соборності України”.
Мовно-літературні факультативи.
Мовно - літературні тижні.
Результативність
Щороку вчителі готують учнів до участі в олімпіаді з української мови і літератури, у Міжнародному конкурсі ім. П. Яцика, у конкурсах на кращі учнівські творчі роботи, до захисту наукових робіт при МАН.
Упродовж останніх років учні досягали високих результатів:
2009/2010 н. р.: Панцо Беата – ІІІ місце на ІІ етапі та ІІ місце на ІІІ етапі олімпіади з української мови та літератури (вч. Чобаня В. В.); Петрушка Вероніка – І місце на ІІ етапі, ІІ місце на ІІІ етапі, участь у IV етапі Х Міжнародного конкурсу української мови ім. П. Яцика (вч. Чобаня В. В.); Різак Тетяна– І місце на І та ІІ етапах, учасниця ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт при МАН (відділення мистецтвознавство та філологія, секція журналістика) (вч. Чобаня В. В.).
2010/2011 н. р.: Лізанець Юлія - ІІ місце на ІІ етапі, учасниця ІІІ етапу олімпіади з української мови та літератури (вч. Матій І. Б.), Якубець Кристина - ІІ місце на ІІ етапі, учасниця ІІІ етапу олімпіади з української мови та літератури (вч. Путрашик Г. Ю.);
Петрушка Вероніка – І місце на ІІ етапі, І місце на ІІІ етапі, участь у IV етапі ХІ Міжнародного конкурсуукраїнської мови ім. П. Яцика (вч. Чобаня В. В.), ; Лізанець Юлія - ІІІ місце на ІІ етапі ХІ Міжнародного конкурсу української мови ім. П. Яцика (вч. Матій І. Б.); Якубець Кристина , Костьо Мирослава – ІІІ місце на мовно-літературному конкурсі імені Т. Г. Шевченка (вч. Путрашик Г. Ю., Даньків І. З.)
Матій Інна Богданівна
Голова шкільного методоб'єднання вчителів української мови і літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “старший учитель”.
Автор виховного заходу, надрукованого у бібіліотечці журналу “Вивчаємо українську мову та літературу”.
Нагороджена Почесною грамотою управління освіти і науки ОДА.
Педагогічне кредо:
Навчаючи, намагаюся виховати творчу особистість.
Майдан Алла Микитівна
Учитель української мови і літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “вчитель-методист”.
Нагороджена Почесною грамотоюМіністерства освіти і науки України, значком “Відмінник народної освіти”, знаком “Відмінник освіти”, орденом “Знак пошани”.
Лауреат премії “Педагогічне сяйво” у номінації “Золотий фонд педагогіки”.
Співавтор підручника “Українська мова”.
Даньків Ірина Зіновіївна
Учитель української мови і літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “вчитель-методист”.
Нагороджена Почесною грамотою управління освіти і науки ОДА
Педагогічне кредо:
“Єдиний шлях, що веде до знань - діяльність”.
Бернард Шоу
Чобаня Вікторія Валеріївна
Учитель української мови і літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “вчитель-методист”.
Співавтор навчально-методичного посібника “Компетентнісний підхід до вивчення складного речення у 9 класі”.
Автор розробок уроків у фахових журналах.
Лауреат ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу “Учитель року - 2000”.
Нагороджена почесною грамотою Міністерства освіти і науки України.
Педагогічне кредо:
“Мої учні дізнаватимуться про нове не від мене; вони відкриватимуть це нове самостійно. Моє основне завдання – допомогти їм розкритися”.
М.Песталоці
Фулей Олександра Володимирівна
Учитель української мови і літератури.
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “старший учитель”.
Нагороджена грамотою відділу освіти Ужгородської міської ради.
Педагогічне кредо:
“Лише той метод викладання є правильним, яким задоволені учні”.
Л.Толстой
Путрашик Ганна Юріївна
Учитель української мови і літератури.
Спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
Нагороджена грамотою управління освіти Ужгородської міської ради.
Педагогічне кредо:
“Намагайтеся викликати інтерес до навчання всією своєю особистістю”.
А.Дистерверг