24 вересня 2013 р.

МО вчителів математики, інформатики, фізики

МО ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Керівник методоб’єднання — Кузнєцова Н. М.
Мета та завданняметодобєднання
  • —Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання.
  • —Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
Проблемне питання методобєднання

Пошук оптимальних методів і прийомів викладання математики, інформатики та фізики в умовах профільного навчання з метою підвищення результативності роботи вчителів:
  • —Створення системи науково-методичної роботи з метою досягнення якісних показників у процесі роботи з учнями;
  • —Впровадження нових методів навчання та діагностики у педагогічній технології;
  • —Реалізація принципу гуманізації освіти, методологічна переорієнтація процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості;
  • —Вивчення та впровадження елементів самостійності, творчості та розвиток індивідуальних здібностей учнів на уроках. 
Завдання методичного об’єднання:

1. Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів.
2. Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів.
3. Вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку.
4. Допомагати вчителям в організації самоосвіти.
5. Виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів.
6. Розробляти навчальні, науково – методичні, дидактичні матеріали, створювати банк 
даних олімпіад них завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.
7. Проводити огляди кабінетів, конкурси педагогічної майстерності серед педагогів методичного об’єднання.
План роботи методобєднання
1.Методи навчання математики в структурі уроків критичного мислення як шлях до формування компетентності учнів (Лешко О.В)
2.Пошук оптимальних методів та прийомів при вивченні математики з метою розвитку мислення учнів (Маточка А.О., Кузнєцова Н.М., Кучерява О.І.)
3.Розробка та використання різнорівневих практичних робіт з метою впровадження елементів самостійності та розвитку індивідуальних здібностей учнів на уроках фізики (Капраль М.М.)
4.Елементи модульно-розвивальної системи навчання на уроках математики (Нікітіна І.В.)

Кузнєцова Н.М.

Дата народження
16.05.1979
Який навчальний заклад закінчила
УжНУ
Рік закінчення
2001
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
ІІ
Проблемне питання
Пошук оптимальних методів та прийомів при вивченні математики з метою розвитку в учнів логічного мислення

Лешко О.В.
Дата народження
02.04.1969
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1991
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
20
Кваліфікаційна категорія, звання
Вища,
вчитель-методист
Проблемне питання
Методи навчання математики в структурі уроків критичного мислення як шлях до формування компетентності учнів.

Маточка А.О.
Дата народження
03.12.1981
Який навчальний заклад закінчила
УжНУ
Рік закінчення
2007
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики та інформатики
Посада
Вчитель  інформатики та математики
Стаж
4
Кваліфікаційна категорія, звання
ІІ
Проблемне питання
Розвиток критичного мислення у дітей на уроках математики та інформатики 
Кучерява О.І.
Дата народження
16.12.1971
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1994
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
17 років
Кваліфікаційна категорія, звання
ІІ
Проблемне питання
Методи навчання математики в структурі уроків як шлях до формування компетентності учнів

Капраль М.М.

Дата народження    05.04.1966
Який навчальний заклад закінчила  УжДУ
Рік закінчення  1994
Освіта за дипломом
Фізик-інженер, викладач фізики
Посада   Вчитель фізики
Стаж   19 років
Кваліфікаційна категорія -вища, вчитель-методист
Проблемне питання
Використання комп'ютерних технологій на уроках фізики як засіб підвищення мотивації навчання

Фізика. Урок узагальнення. 10 клас. Основи МКТ ІІ. Презентація







Нікітіна І.В.
Дата народження
24.08.1946
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1969
Освіта за дипломом
Фізик, викладач фізики
Посада
Вчитель фізики та математики
Стаж
42
Кваліфікаційна категорія, звання
Вища, вчитель-методист
Проблемне питання
Пошук раціональної системи методів і прийомів активного навчання. Розвиток творчої особистості учня.
МИ РАДІ ВІТАТИ ВАС НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ УЖГОРОДСЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №12
zosh12@rambler.ru (03122)2-85-10

Візитка школи


Школа заснована у 1980 році.

Окрасою школи є актовий зал, спортивний зал, балетний зал, конференц-зал, кабінет інформатики, обладнаний сучасними комп’ютерами та підключений до швидкісної мережі Інтернету.

Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями:


філологічний,

природничий,


фізико-математичний.

Для учнів 1-4 класів введено уроки хореографії.

Починаючи з 5 класу, учні вивчають другу іноземну мову та основи

комп’ютерної грамотності.

На базі школи працюють:

  • Клуб спортивного танцю «Глорія»;
  • Секція східних єдиноборств;
  • Секції по волейболу, футболу, баскетболу та гандболу.

Школа має свої традиції: «Шіковна газдиня», «Осінній зорепад», «Свято Доброти», «Міс Перлинка», вечори поезій, «Гуморини».

СТРУКТУРА ШКОЛИ

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ



Навчання учнів організовано в одну зміну. В залежності від потреб учнів і батьків, 10 та 11 класи формуються за профілями: філологічний, природничий, математичний, екологічний, історичний.



Назва закладу:

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м.Ужгород


Адреса:

м. Ужгород , вул. Заньковецької 17а


Телефон: 2-85-10


E-mail: zosh12@rambler.ru


Директор школи: Харіна Я.Ю