Керівник методоб’єднання — Кузнєцова Н. М.
Мета та завданняметодоб’єднання
- Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання.
- Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
Проблемне питання методоб’єднання
Пошук оптимальних методів і прийомів викладання математики, інформатики та фізики в умовах профільного навчання з метою підвищення результативності роботи вчителів:
- Створення системи науково-методичної роботи з метою досягнення якісних показників у процесі роботи з учнями;
- Впровадження нових методів навчання та діагностики у педагогічній технології;
- Реалізація принципу гуманізації освіти, методологічна переорієнтація процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості;
- Вивчення та впровадження елементів самостійності, творчості та розвиток індивідуальних здібностей учнів на уроках.
Завдання методичного об’єднання:
1. Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів.
2. Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів.
3. Вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку.
4. Допомагати вчителям в організації самоосвіти.
5. Виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів.
6. Розробляти навчальні, науково – методичні, дидактичні матеріали, створювати банк даних олімпіад них завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.
7. Проводити огляди кабінетів, конкурси педагогічної майстерності серед педагогів методичного об’єднання.
План роботи методоб’єднання
1.Методи навчання математики в структурі уроків критичного мислення як шлях до формування компетентності учнів (Лешко О.В)
2.Пошук оптимальних методів та прийомів при вивченні математики з метою розвитку мислення учнів (Маточка А.О., Кузнєцова Н.М., Кучерява О.І.)
3.Розробка та використання різнорівневих практичних робіт з метою впровадження елементів самостійності та розвитку індивідуальних здібностей учнів на уроках фізики (Капраль М.М.)
4.Елементи модульно-розвивальної системи навчання на уроках математики (Нікітіна І.В.)
Кузнєцова Н.М.
Дата народження
16.05.1979
Який навчальний заклад закінчила
УжНУ
Рік закінчення
2001
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
ІІ
Проблемне питання
Пошук оптимальних методів та прийомів при вивченні математики з метою розвитку в учнів логічного мислення
Лешко О.В.
Дата народження
02.04.1969
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1991
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
20
Кваліфікаційна категорія, звання
Вища,
вчитель-методист
Проблемне питання
Методи навчання математики в структурі уроків критичного мислення як шлях до формування компетентності учнів.
Маточка А.О.
Дата народження
03.12.1981
Який навчальний заклад закінчила
УжНУ
Рік закінчення
2007
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики та інформатики
Посада
Вчитель інформатики та математики
Стаж
4
Кваліфікаційна категорія, звання
ІІ
Проблемне питання
Розвиток критичного мислення у дітей на уроках математики та інформатики
Кучерява О.І.
Дата народження
16.12.1971
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1994
Освіта за дипломом
Математик , викладач математики
Посада
Вчитель математики
Стаж
17 років
Кваліфікаційна категорія, звання
ІІ
Проблемне питання
Методи навчання математики в структурі уроків як шлях до формування компетентності учнів
Дата народження 05.04.1966
Який навчальний заклад закінчила УжДУ
Рік закінчення 1994
Освіта за дипломом
Фізик-інженер, викладач фізики
Посада Вчитель фізики
Стаж 19 років
Кваліфікаційна категорія -вища, вчитель-методист
Проблемне питання
Використання комп'ютерних технологій на уроках фізики як засіб підвищення мотивації навчання
Нікітіна І.В.
Дата народження
24.08.1946
Який навчальний заклад закінчила
УжДУ
Рік закінчення
1969
Освіта за дипломом
Фізик, викладач фізики
Посада
Вчитель фізики та математики
Стаж
42
Кваліфікаційна категорія, звання
Вища, вчитель-методист
Проблемне питання
Пошук раціональної системи методів і прийомів активного навчання. Розвиток творчої особистості учня.